HubStyle negocjuje z Sare sprzedaż spółki Sales Intelligence, do której należy porównywarka cen Nokaut.pl. Wstępnie ustalona kwota sprzedaży to 1,9 mln zł. Sare do 30 kwietnia ma wyłączność na negocjacje. Jednym z warunków inwestycji jest pozytywna ocena po analizie due diligence kupowanego przedsiębiorstwa.

Grupa HubStyle powstała w 2015 r. z przekształcenia Nokaut.pl, która zmieniła strategię i skoncentrowała się na innych obszarach e-commerce, jak moda czy nieruchomości. Już od kilku lat analizowano "opcje strategiczne", co dalej robić z udziałami w coraz mniej popularnej porównywarce cen. W lipcu 2011 r. miała ona ok. 3 mln użytkowników, a w 2015 r. – już trzy razy mniej. Nokaut.pl działa od 2006 r.

Sales Intelligence zajmuje się performance marketingiem – jak to określa, dostarczaniem lidów sprzedażowych. W 3 kwartałach 2017 r. miała 6,6 mln zł przychodów, z tego Nokaut.pl wygenerował ok. 20 proc.