Nowy układ witryny ma ułatwić internautom dotarcie do interesujących ich ofert i produktów. Na głównej stronie dodano odnośniki do sekcji Polecane (produkty wybrane przez Nokaut) i Popularne (najczęściej kupowane i oglądane). W obu sekcjach wstawiono duże zdjęcia. Na odświeżonej stronie zostały wyeksponowane według Nokautu „najlepsze marki oraz popularne wśród internautów sklepy”. W odpowiednim czasie mają pojawiać popularne sezonowo produkty (np. z okazji Walentynek, Dnia Dziecka). – Na redesignie zyskają także sprzedawcy, do których Nokaut.pl będzie kierował potencjalnych klientów – mówi Jarosław Żygadło, odpowiedzialny za rozwój porównywarki w Grupie Nokaut. 
 
W ramach zmian odświeżono stronę produktu. Wydzielono trzy sekcje: listy ofert (w której są informacje na temat opcji i kosztów dostawy oraz ocena sklepów), opis produktu ze zdjęciami, opinie użytkowników. 
 
Nokaut informuje także, że wprowadzono mechanizm, który lepiej łączy oferty sklepów. Nowe rozwiązanie umożliwia sprzedawcom częstszą aktualizację danych o produktach – wielokrotnie w ciągu dnia.  

Właściciel porównywarki zapowiada, że planowane są dalsze zmiany, dotyczące m.in. stron kategorii i wyników wyszukiwania.

Witryna jest dostępna pod adresem www.nokaut.pl.