Nowa marka w LG
Obejmie urządzenia wykorzystujące sztuczną inteligencję.
LG ThinQ to nowa marka, która ma obejmować wszystkie wykorzystujące sztuczną inteligencję urządzenia AGD, elektroniki użytkowej oraz usługi. Portfolio marki zostanie wprowadzone na rynek w 2018 r. Producent zapowiada, że produkty ThinQ będą korzystać z technologii deep learning, tzn. będą „uczyć się” i komunikować między sobą. LG wdroży w ich przypadku rozwiązania AI opracowane przez partnerów jak i autorską technologię. W tym roku LG uruchomiło w Korei własne laboratorium badawczo-rozwojowe, zajmujące się sztuczną inteligencją.
Podobne aktualności
66 proc. firm zwiększy budżety IT w 2024 r.
57 proc. organizacji planuje wdrożenie AI „Jest niepokojące z punktu widzenia cyberbezpieczeństwa" - twierdzi ekspert.
AI Act przyjęty. Czas na wdrożenie w Polsce
"Chcemy wypracować mądry, przyjazny i bezpieczny ekosystem sztucznej inteligencji" - zapowiada wiceminister.
W Polsce 62 proc. firm produkcyjnych postawiło na AI
Dla 20 proc. istotną barierą we wdrożeniu AI są obawy o bezpieczeństwo.