Wielokanałowe, oparte o technologie inteligentne contact center wspierać będzie zarówno przedsiębiorców jak i urzędników. Powstaje w ramach portalu e-administracji, z którego korzysta obecnie ponad 2 mln przedsiębiorców.

Po raz pierwszy w polskiej e-administracji przedsiębiorcy i urzędnicy będą mogli uzyskać pomoc za pośrednictwem mediów społecznościowych.  Nowa usługa będzie dostępna przez Facebooka. Wirtualny doradca oraz system interaktywny mają pozwolić na udzielanie prostych odpowiedzi w ciągu kilku sekund. Trudniejsze sprawy rozwiązywane będą przez konsultantów za pośrednictwem call center, e-maila lub połączenia wideo.

Obsługa centrum będzie się odbywała całkowicie w modelu outsourcingowym. Usługę będzie świadczyć konsorcjum, w skład którego wchodzi InteliWISE wraz ze spółką zależną Intelidesk. Wartość umowy z Ministerstwem Rozwoju wynosi 3,7 mln zł brutto. Okres świadczenia usługi ustalono na 36 miesięcy.