Nowe contact center dla przedsiębiorców
Powstaje na zlecenie Ministerstwa Rozwoju,
Wielokanałowe, oparte o technologie inteligentne contact center wspierać będzie zarówno przedsiębiorców jak i urzędników. Powstaje w ramach portalu e-administracji, z którego korzysta obecnie ponad 2 mln przedsiębiorców.
Po raz pierwszy w polskiej e-administracji przedsiębiorcy i urzędnicy będą mogli uzyskać pomoc za pośrednictwem mediów społecznościowych. Nowa usługa będzie dostępna przez Facebooka. Wirtualny doradca oraz system interaktywny mają pozwolić na udzielanie prostych odpowiedzi w ciągu kilku sekund. Trudniejsze sprawy rozwiązywane będą przez konsultantów za pośrednictwem call center, e-maila lub połączenia wideo.
Obsługa centrum będzie się odbywała całkowicie w modelu outsourcingowym. Usługę będzie świadczyć konsorcjum, w skład którego wchodzi InteliWISE wraz ze spółką zależną Intelidesk. Wartość umowy z Ministerstwem Rozwoju wynosi 3,7 mln zł brutto. Okres świadczenia usługi ustalono na 36 miesięcy.
Podobne aktualności
Będą państwowe certyfikaty cyberbezpieczeństwa dla MŚP
Ministerstwa deklarują, że postanowiły działać, aby poprawić cyberbezpieczeństwo polskich firm. Ruszył pilotaż nowego programu.
80 mln zł na Krajową Platformę Udostępniania Danych
Nowa inwestycja ma ułatwić dostęp do danych administracji publicznej.
Fińska firma przejęła warszawską grupę za 27 mln zł
Zapowiada ofertę według koncepcji „europejskiej chmury na własnych warunkach”.