– Chcemy wpisać się w trend zmian rynkowych, które jeszcze nie są dobrze widoczne – zapowiedział Marcin Habzda, szef działu telewizorów w polskim oddziale Toshiby. W tym roku firma zamierza wzmocnić swoją pozycję w segmentach Smart i Premium. Na rynek wejdzie 9 nowych linii telewizorów (od L1 do L9) w 9 rozmiarach (22 – 84 cale). W urządzeniach zastosowano udoskonaloną technologię CEVO, która poprawia jakość obrazu i dźwięku. W tym roku zostały wprowadzone m.in. nowe głośniki Labirynth Sound, które cechuje większy zakres tonalny niż w poprzednich produktach (wyraźniej słychać basy). Dodano także rozwiązanie o nazwie Sound Separation System, które pozwala oddzielić dźwięki tła od głównego strumienia audio (np. w transmisji koncertu można wyciszyć publiczność albo „wyłączyć” komentatora oglądając mecz). W tym roku Toshiba wprowadzi 150 aplikacji smart, w tym 15 po polsku. Odświeżono również interfejs smarta. Zdaniem odpowiedzialnej za marketing Dominiki Sobolewskiej w tym roku konsument jest bardziej wybredny, więc przewagę będą miały marki, które wprowadzą zaawansowane rozwiązania. – Postawiliśmy na jakość, a nie na ilość stwierdziła przedstawicielka Toshiby. Zapowiedziała, że firma będzie pracować nad ulepszeniem designu i rozwojem CEVO, jak również funkcją wybierania głosowego.

Toshiba wprowadzi w br. nowy line up laptopów w rozmiarach od 11,6 do 17,3 cala. Wśród nich są modele 2 w 1 (jak 10t) oraz urządzenie z ekranem w rozdzielczości 4K (P50t). Nowe laptopy będą cieńsze nawet o 30 proc. w porównaniu z poprzednią generacją. W związku z podpisaniem w br. umowy partnerskiej między Toshibą i Scullcandy w urządzeniach pojawią się systemy audio tego producenta, choć nadal firma współpracuje z Harman Kardon. Na rynek wejdzie także nowy model tabletu Encore z 8-calowym wyświetlaczem i systemem Windows 8.