Nowy dyrektor ds. rozwoju organizacji partnerskich w Microsofcie
Z początkiem maja 2015 r. Karol Wituszyński objął stanowisko Partners Business & Development Manager w polskim oddziale Microsoftu.
Karol Wituszyński będzie odpowiedzialny za realizację strategii partnerskich oraz rozwój partnerów Microsoftu w Polsce. Do jego zadań należy również zarządzanie komunikacją z firmami współpracującymi z producentem. Na nowym stanowisku zastąpił Małgorzatę Gryz, która została dyrektorem ds. wsparcia usług (Support Practice Manager) w dziale Enterprise Services.
Nowy szef ds. organizacji partnerskich dołączył do Microsoftu w 2002 r. Był odpowiedzialny za współpracę ze środowiskiem akademickim, a następnie kierował zespołem zajmującym się wdrażaniem nowych technologii przez specjalistów IT, programistów, start-upy i małe firmy wytwarzające oprogramowanie. Karol Wituszyński przez ostatnie 2 lata był również odpowiedzialny za realizację długofalowej strategii współpracy z sektorem edukacji w Polsce. Przed dołączeniem do Microsoftu pracował na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i zdobywał doświadczenie w różnych firmach, m.in. w Altkom Akademii.
Karol Wituszyński jest absolwentem Wydziału Informatyki i Ekonometrii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
– W ostatnich latach oczekiwania naszych klientów w obszarze mobilności, przetwarzania informacji, chmury obliczeniowej oraz wykorzystania sieci społecznościowych bardzo się zmieniły. Ten proces pociągnął za sobą głęboką transformację biznesową i technologiczną całej branży IT. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać naszych partnerów w tej zmianie – deklaruje Karol Wituszyński.
Poprzedniczka Karola Wituszyńskiego, Małgorzata Gryz, jest związana z Microsoftem od 2006 r., kiedy to przejęła zarządzanie działem Leadership, Talents Development & Organization w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Następnie przez trzy lata pełniła funkcję dyrektora ds. relacji z klientem i partnerem (Customer & Partner Experience).
Przed przejściem do Microsoftu Małgorzata Gryz pracowała dla takich firm jak Unilever, Instytut Rozwoju Biznesu, HP. Nowa dyrektor ds. wsparcia usług jest magistrem politologii i nauk społecznych. Ukończyła również College Handlu Zagranicznego i Języków Obcych. Jest certyfikowanym trenerem MBTI oraz mentorką programu Vital Voices.
Podobne aktualności
Wydatki na infrastrukturę chmurową wzrosną o 20 proc. w 2024 r.
„W miarę ewolucji sztucznej inteligencji dostawcy rozwiązań badają możliwości integracji, wykraczające poza oferty vendorów" - twierdzi ekspert.
Rosyjscy hakerzy włamali się na konta dyrektorów Microsoftu
Inne firmy również były celem tej samej grupy - twierdzi koncern.
Usunięcie Altmana z OpenAI wstrząśnie branżą GenAI
„Szokująca wiadomość uwypukliła coraz głębszy rozłam" - komentuje ekspert.