Menedżer przejął zarządzanie polskim oddziałem firmy w połowie grudnia 2013 r. Nowy szef Samsung Electronics Polska jest związany z koncernem od 20 lat. W 1994 r. rozpoczął pracę w Samsungu w Korei Południowej, w działach zarządzania marką, marketingu i strategii. W 2002 r. przeniósł się do europejskiej centrali firmy w Londynie i jako szef zespołu przejął odpowiedzialność za zarządzanie marką. W ciągu ostatnich 6 lat przewodził działom marketingu, zarządzania marką i Public Relations. Był również odpowiedzialny za strategiczne zarządzanie siecią paneuropejskich partnerów handlowych i odgrywał kluczową rolę w rozwoju działu B2B (business-to-business) Samsung w Europie.

– Polska jest dla Samsunga rynkiem szczególnym. Poza lokalnym oddziałem odpowiedzialnym za sprzedaż i marketing, firma zlokalizowała w kraju także instytuty badawczo-rozwojowe i nowoczesną fabrykę, z której produkty eksportowane są do wszystkich krajów europejskich – powiedział Hadrian Baumann.

Samsung zatrudnia w Polsce ponad 6,5 tys. osób. W naszym kraju znajduje się fabryka sprzętu AGD tej marki. Polskie Centrum R&D Samsung składa się z czterech oddziałów, znajdujących się w Warszawie, Poznaniu, Łodzi i Krakowie.