Nowy program partnerski Panda Security
Z początkiem października Panda Security wprowadziła nowy program partnerski w Polsce. Oferuje m.in. bonusy, promocje, wsparcie marketingowe, szkolenia, rozszerzoną pomoc techniczną.
Na potrzeby programu powstał portal, w którym można rejestrować produkty konsumenckie zakupione zarówno u autoryzowanych dystrybutorów (ABC Data, Incom) jak i poprzez serwis ESD.
Dla uczestników organizator przewidział trzy statusy: Business Partner, Premier Partner oraz Elite Partner. Aby uzyskać podstawowy poziom korzyści, w tym rabat na produkty konsumenckie w wysokości 25 proc., wystarczy zapisać się do programu. Bonusem za sprzedaż produktów Panda Security są kwartalne gratyfikacje pieniężne. Ich wielkość uzależniona jest od poziomu realizacji ustalonych celów.
Każdy uczestnik programu weźmie udział w konkursie, w którym nagrodą jest wyjazd do Chin. Konkurs trwa do 31 grudnia br.
Szczegóły programu partnerskiego Panda Security dostępne są na stronie www.pandapartner.pl.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.