Małgorzata Tyszka na nowym stanowisku będzie odpowiadać za całokształt współpracy z partnerami handlowymi w Polsce, w tym za dostosowanie do lokalnych warunków, wdrażanie i realizację programów partnerskich, szkolenia i certyfikacje oraz wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów przez kanał partnerski.

Dyrektor ma dziesięcioletnie doświadczenie we współpracy z partnerami w Avaya. W firmie jest od 2007 r. Odpowiadała m.in. za wdrażanie strategii programów partnerskich w regionie CEE oraz realizację działań związanych z edukacją oraz szkoleniami sprzedażowymi i technicznymi dla partnerów m.in. w Polsce, Czechach, na Węgrzech, Słowacji i w Bułgarii. Zajmowała się też budową i rozwojem kanału sprzedaży wprowadzanych na te rynki rozwiązań wideokonferencyjnych.

Artur Chmielewski, dyrektor zarządzający firmy Avaya Poland:
„Avaya zmienia profil swojego biznesu. Jeszcze kilka lat temu znaczną jego część stanowiły produkty infrastrukturalne, obecnie trzy czwarte naszych przychodów pochodzi ze sprzedaży oprogramowania i usług związanych z komunikacją dla przedsiębiorstw, takich jak unified communications, contact center, systemy do pracy zespołowej, rozwiązania chmurowe, wideokonferencyjne itp. Oczekujemy, że w perspektywie kilku lat będziemy zajmować się wyłącznie oprogramowaniem i usługami. Taka transformacja wymaga równoległych zmian w kanale partnerskim. Nasi partnerzy muszą poznawać nowe produkty, nauczyć się je sprzedawać, wdrażać, obsługiwać i świadczyć pomoc techniczną dla klientów. To ogromne wyzwania”.

Małgorzata Tyszka, dyrektor ds. współpracy z partnerami handlowymi, Avaya Poland:
„Biznes firmy Avaya jest w znacznej większości realizowany przez partnerów. Dlatego zależy nam na rozwoju kanału partnerskiego oraz na wspieraniu partnerów na najwyższym poziomie. Jednym z ważniejszych celów jest dla nas elastyczna i dostosowana do ich potrzeb edukacja. Jesteśmy w trakcie wdrażania programu umożliwiającego naszym partnerom włączenie do oferty takich produktów Avaya jak Oceana, Equinox i Breeze.”