Nowy szef sprzedaży TomTom Telematics
„Telematyka to sektor, który w najbliższych latach będzie rozwijał się bardzo dynamicznie” – uważa Dariusz Terlecki, nowy dyrektor w TomTom Telematics.
Na początku czerwca do TomTom Telematics Polska dołączył Dariusz Terlecki, obejmując funkcję dyrektora sprzedaży w regionie CEE. Jego zadaniem będzie upowszechnienie rozwiązań oferowanych przez spółkę. TomTom Telematics jest częścią grupy TomTom, zajmuje się zarządzaniem flotami pojazdów, telematyką i usługami „połączonych pojazdów”. Ma też usługi m.in. dla ubezpieczycieli, wypożyczalni i importerów samochodów, firm leasingowych i konsumentów.
– Telematyka to sektor, który w najbliższych latach będzie rozwijał się bardzo dynamicznie. Umożliwia firmom m.in. dużą redukcję kosztów pojazdów, zwiększenie efektywności zarządzania flotą i poprawę bezpieczeństwa na drodze – twierdzi nowy dyrektor.
Dariusz Terlecki ma ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze usług B2B, w takich branżach jak IT, BPO, contract stationary i FMCG. Specjalizuje się w budowaniu i wdrażaniu strategii handlowej, która ma zapewnić wzrost organiczny. Poprzednio był członkiem zarządu i dyrektorem sprzedaży w grupie Natek (od 2016 r.), prezesem ATM (2015 – 2016) oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu w ADP (2013 – 2015). Wcześniej pełnił funkcje kierownicze i zarządcze m.in. w Crowley Data, Office Depot, Vileda.
Podobne aktualności
Polscy szefowie chcą inwestować w innowacje
Zwiększenie produktywności i przychodów ze sprzedaży najbardziej motywuje ich do wdrożeń. Główną przeszkodą jest brak rzetelnego doradztwa – wynika z badania.
Polskie firmy szukają tanich rozwiązań
Główną barierą we wdrażaniu innowacji jest cena – wynika z badania TomTom Telematics.
Wymiana zarządu w ATM
Rada nadzorcza spółki odwołała dotychczasowy zarząd. Nowym prezesem został Sylwester Biernacki.