W poprzednim kwartale spółka wypracowała 1,626 mln zł zysku przed opodatkowaniem wobec 418 tys. zł rok wcześniej. W tej samej skali, tj. 4-krotnie, wzrósł zysk netto, osiągając kwotę 1,224 mln zł wobec 298 tys. zł w III kw. ub.r. Tak dobre rezultaty zostały uzyskane pomimo minimalnie mniejszych przychodów niż w trzecim kwartale 2014 r. (odpowiednio: 167 mln zł  i 169,7 mln zł). Spory wzrost zysku zarząd wyjaśnia koncentracją na marżowości sprzedaży.

Po trzech kwartałach 2015 r. NTT osiągnął następujące wyniki: zysk przed opodatkowaniem – 3 mln zł (w 2014 r. 1,2 mln zł), zysk netto – 2,64 mln zł (w 2014 r. 907 tys.). Przychody spółki od stycznia do końca września 2015 r. wyniosły 502,7 mln zł, czyli nieco mniej niż w analogicznym okresie 2014 r. (508,7 mln zł).

Największy wzrost w kwartałach I-III 2015 r. wygenerowała sprzedaż dystrybucyjna komputerów, notebooków i tabletów. Wzrosła o 30 proc. (z 241,2 mln zł w ub. r. do 314,5 mln zł w br.). Sprzedaż własnych produktów NTT zmniejszyła się natomiast o 21 proc. (z 65,5 mln zł do 51,8 mln zł). Zmalały także przychody – o 35 proc. – z dystrybucji podzespołów, akcesoriów, peryferiów i elektroniki użytkowej (ze 189,1 mln zł do 123,4 mln zł).

Spadła sprzedaż zagraniczna. W Polsce NTT wypracowało w minionych trzech kwartałach 81 proc. przychodów (408,5 mln zł), podczas gdy rok wcześniej – 74 proc. (378,7 mln zł).