NTT ułatwia partnerom zakupy
Dystrybutor uruchomił NTTonLine - nową platformę biznesową.
NTTonLine jest przeznaczona zarówno dla małych i średnich resellerów, jak i największych detalistów. Priorytetowe znaczenie przypisano szybkości działania nowego systemu oraz maksymalnemu uproszczeniu procesu realizacji zamówień. Z nową platformą można się skomunikować zarówno za pomocą komputerów, jak i urządzeń mobilnych. System działa na urządzeniach przenośnych bez pośrednictwa dedykowanych aplikacji.
Z pomocą NTTonLine można nie tylko realizować zamówienia, ale też organizować serwis, czy współpracę marketingową i reklamową, wreszcie – prowadzić rozliczenia. Klienci mogą sami zarządzać swoim kontami, np. dodawać kolejnych użytkowników czy adresy dostaw. Twórcy systemu podkreślają, że architektura pozwala na wzbogacanie platformy o nowe funkcjonalności. Już niebawem możliwy będzie tzw. dropshipping, czyli przeprowadzenie całego procesu sprzedaży bezpośrednio od dystrybutora do klienta końcowego. Przewidziana też jest dwustronna komunikacja (API), dzięki której systemy magazynowe partnerów będą miały bezpośredni dostęp do platformy NTTonLine, co pozwoli na automatyzację – towar zamówiony lokalnie u resellera jest od razu rezerwowany w NTT System.
Podobne aktualności
NTT System: sprzedaż wyższa o 33 proc., zysk o 49 proc.
"Chcielibyśmy już wkrótce dostarczać na rynek nowe komputery NTT AI" - zapowiada szef polskiej firmy.
Związek Cyfrowa Polska powiększa się o cztery firmy
Polska firma działająca od blisko 35 lat i międzynarodowe koncerny dołączyły do organizacji branżowej.