NTT: własna marka materiałów eksploatacyjnych
NTT System wprowadził na rynek materiały eksploatacyjne własnej marki PRINTT. Oferta obejmuje 230 tuszy i 160 tonerów.
Wśród produktów są regenerowane kartridże do drukarek atramentowych m.in. HP, Canona, Epsona, Lexmarka, Brothera oraz regenerowane tonery do urządzeń laserowych marek HP, Canon, Brother i Samsung. Regeneracja obejmuje wymianę wszystkich zużytych elementów, w tym zawsze bęben optyczny OPC i elektrodę ładującą PCR.
Według NTT oferta jest kierowana do wszystkich segmentów rynku.
– Obecnie wprowadzamy produkty marki PRINTT do sieci elektromarketów, z którymi współpracujemy jako dystrybutor – wyjaśnia Wojciech Kublin, dyrektor handlowy w NTT System. – Pod koniec kwartału będziemy mieli gotową ofertę dla klientów biznesowych i segmentu biuro-serwisowego.
Zdaniem przedstawiciela NTT System, nowa marka szybko osiągnie znaczący udział w rynku.
– Jako dystrybutor oryginalnych materiałów eksploatacyjnych zdobyliśmy ogromne doświadczenie w ich sprzedaży – dodaje Wojciech Kublin – Mogliśmy też poznać ich niedoskonałości i wykorzystać tę wiedzę do opracowania produktów „środka”, oferujących optymalny stosunek jakości do ceny. Sygnały, jakie odbieraliśmy z naszych kanałów sprzedaży wielokrotnie potwierdzały, że profesjonalna linia materiałów eksploatacyjnych NTT w dobrych cenach odniesie rynkowy sukces.
Przykładowe ceny resellerskie netto:
Tonery
Brother TN2000 – 54,10 zł
Canon CRG 728 – 68,10 zł
HP 12A – 33,10 zł
HP 78A – 48,10 zł
HP 35A – 44,10 zł
Samsung MLT -D1042 – 91,10 zł
Tusze
HP 338 – 45,10 zł
Epson 711 – 8,28 zł
Lexmark 100BXL – 21,30 zł
Gwarancja: dożywotnia.
Podobne aktualności
NTT System: sprzedaż wyższa o 33 proc., zysk o 49 proc.
"Chcielibyśmy już wkrótce dostarczać na rynek nowe komputery NTT AI" - zapowiada szef polskiej firmy.
Związek Cyfrowa Polska powiększa się o cztery firmy
Polska firma działająca od blisko 35 lat i międzynarodowe koncerny dołączyły do organizacji branżowej.