NTT z chińską marką
Nowe produkty pozwolą na poszerzenie sieci sprzedaży NTT.
NTT System podpisał w maju br. umowę dystrybucyjną z Huami – chińską firmą oferującą smartwatche i inne urządzenia noszone (wearables) pod nazwą Amazfit. W czerwcu sprzęt wszedł do oferty.
„Rozwiązania typu wearables są sprzedawane w tym samym kanale, co większość naszej oferty, czyli w szeroko rozumianym kanale IT" – informuje Grzegorz Kurek, Product Manager Wearebles w NTT System. "Posiadanie dystrybucji dobrze znanej marki zegarków sportowych jest też dla nas świetną okazją do rozszerzenia sieci sprzedaży o sklepy sportowe" – dodaje.
Przedstawiciel NTT System zauważa, że smartwatche są coraz lepsze i tańsze, co przyczynia się do wzrostu ich popularności.
„Być może za kilka lat, po upowszechnieniu internetu rzeczy okaże się, że to właśnie smartwatch rozpoczął ten proces” – twierdzi Grzegorz Kurek.
Podobne aktualności
Największy polski producent PC. Rekomendowana cena w górę
"Negatywny wpływ inflacja może mieć na wydatki na IT podejmowane przez przedsiębiorstwa i administrację publiczną" - ostrzegają analitycy.
Polski dystrybutor i producent zwiększył zysk o 23 proc.
Po rekordowym 2022 r. kolejny rok rozpoczął się wyższą sprzedażą i zyskiem w I kw. br.