Spada liczba papierowych wydruków, resellerzy skoncentrowani na sprzedaży urządzeń będą tracić biznes, jeżeli nie przejdą na model usługowy - wynika z debaty "Okrągłego Stołu CRN Polska". Co ułatwi partnerom dokonanie takiej transformacji, jak przekonać klientów do przejścia na MPS? Jaki model najbardziej opłaca się resellerowi, co można zaoferować razem z usługami zarządzania drukiem i jaka jest ich przyszłość? - odpowiedzi na te i jeszcze więcej pytań związanych z MPS znajdziecie w nowym numerze CRN Polska (1/2018). W naszej debacie wzięli udział przedstawiciele producentów, nie zabrakło również reprezentanta firmy dystrybucyjnej jak i integratora.

"Już trzy lata temu zauważyliśmy, że MPS to dla nas jedyna droga, ponieważ specjalizując się w nim, uniezależniamy się od wahań nastrojów występujących u producentów" - twierdzi Alan Pajek, wiceprezes zarządu Ediko, integratora specjalizującego się usługach zarządzania drukiem.

Więcej: w nowym numerze CRN Polska (1/2018).

W debacie "Okrągłego Stołu CRN Polska" uczestniczyli: Maciej Amanowicz, menedżer ds. rozwoju biznesu Channel MPS, Xerox; Piotr Baca, Country Manager, Brother; Alan Pajek, wiceprezes zarządu, Ediko; Robert Reszkowski, Business Sales Manager, Epson; Mariusz Sawicki, Business Unit Manager, ABC Data.

Zapraszamy do lektury!