Bartosz Barański oraz Szymon Łuska wzmocnili zespół sprzedażowy Optomy.  

Bartosz Barański, związany od ponad 10 lat z rynkiem projektorów, objął stanowisko AV Account Managera. Będzie wspierał partnerów wiedzą ekspercką i odpowiadał za wsparcie ich działań w projektach multimedialnych.

Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w Inter Alnet (2007 – 2018). Przez ostatnie dwa lata był dyrektorem sprzedaży B2B i dyrektorem operacyjnym spółki. Obecnie jest także właścicielem spółki TWB Software.

Szymon Łuska jako nowy B2B Manager marki Optoma odpowiada za kontakt z partnerami z segmentów: B2B, edukacyjnego oraz instytucjonalnego. Skoncentruje się na zwiększeniu udziałów Optomy w wymienionych sektorach i relacjach z partnerami.

Szymon Łuska ma ponad 15-letnie doświadczenie w segmencie IT. Poprzednio był w AB jako Brand Manager takich marek jak iiyama oraz LG.

Polskim zespołem kieruje Country Manager Aneta Żygadło, związana z firmą od 2015 r.

– Inwestujemy w nowe produkty i rozwiązania dla biznesu, takie jak ściany LED. Planujemy wprowadzenie do oferty monitorów interaktywnych. Chcemy utrzymać dobry kontakt z klientami i zaoferować im jeszcze lepsze bezpośrednie wsparcie w Polsce – komentuje Aneta Żygadło.