Optoma powiększa polski zespół sprzedażowy
Do polskiego oddziału Optomy dołączyło dwóch nowych fachowców od sprzedaży.
Bartosz Barański oraz Szymon Łuska wzmocnili zespół sprzedażowy Optomy.
Bartosz Barański, związany od ponad 10 lat z rynkiem projektorów, objął stanowisko AV Account Managera. Będzie wspierał partnerów wiedzą ekspercką i odpowiadał za wsparcie ich działań w projektach multimedialnych.
Poprzednio przez ponad 10 lat pracował w Inter Alnet (2007 – 2018). Przez ostatnie dwa lata był dyrektorem sprzedaży B2B i dyrektorem operacyjnym spółki. Obecnie jest także właścicielem spółki TWB Software.
Szymon Łuska jako nowy B2B Manager marki Optoma odpowiada za kontakt z partnerami z segmentów: B2B, edukacyjnego oraz instytucjonalnego. Skoncentruje się na zwiększeniu udziałów Optomy w wymienionych sektorach i relacjach z partnerami.
Szymon Łuska ma ponad 15-letnie doświadczenie w segmencie IT. Poprzednio był w AB jako Brand Manager takich marek jak iiyama oraz LG.
Polskim zespołem kieruje Country Manager Aneta Żygadło, związana z firmą od 2015 r.
– Inwestujemy w nowe produkty i rozwiązania dla biznesu, takie jak ściany LED. Planujemy wprowadzenie do oferty monitorów interaktywnych. Chcemy utrzymać dobry kontakt z klientami i zaoferować im jeszcze lepsze bezpośrednie wsparcie w Polsce – komentuje Aneta Żygadło.
Podobne aktualności
Veracomp: projektory do tablic
Veracomp włączył do oferty cztery projektory Optomy typu ultra short throw. Urządzenia współpracują z tablicami interaktywnymi.