Salon powstał w Centrum Handlowym Jupiter w Warszawie. Jego powierzchnia wynosi 2 tys. m kw. W projekt zaangażowani są m.in. Acer, Apple, Asus, Canon, Dell, HP, Intel, Lenovo, Microsoft, Samsung, Sony, Toshiba. Producenci mają możliwość pokazania swojego sprzętu i rozwiązań, a klienci – duży wybór produktów i usług. W sklepie zamiast tradycyjnego koszyka otrzymają tablety ze specjalnym oprogramowaniem, ułatwiającym robienie zakupów. Wystarczy stworzyć swój koszyk na tablecie, zapłacić i odebrać towar wychodząc z salonu.

W Megastore wydzielono kilka stref: partnerskie, akcesoriów, gier i wiedzy. Każda z nich będzie miała swoją specyfikę, np. strefa gier zostanie dostosowana do premier i turniejów gier. Klientów ma przyciągnąć animator. Wejście do strefy prowadzi przez śluzę a’la Quake. Przy Megastore Komputronik usytuował największy w okolicach Warszawy magazyn, z którego będą realizowane zamówienia (także złożone w Internecie). Czas dostawy na obszarze stolicy zdaniem detalisty nie powinien przekroczyć 2 godzin.

Komputronik liczy na ok. 40 mln zł rocznego obrotu w Megastore. W planach jest otwarcie kolejnego mega salonu w Poznaniu.