Oxycom: głos z chmury, czyli nowa usługa IP
Oxycom wprowadził do oferty e-centralę IP PABX – jest to usługa cloud, umożliwiająca firmom korzystanie z telefonii internetowej.
Usługę zaproponowano w kilku wersjach (Mini Business, Small Business, Corporate) o różnej funkcjonalności. E-centrala udostępnia m.in. takie narzędzia jak interaktywną obsługę osoby dzwoniącej (IVR), wielopoziomową konsolę sekretarską (przekierowanie połączeń), możliwość nadawania numerów wewnętrznych, transfer połączeń, wiadomości faksowe, pocztę głosową, możliwość dostarczania wiadomości z poczty głosowej w formie załącznika audio do e-maila, zarządzanie liczbą połączeń, integrację z Outlookiem.
E-centrala umożliwia wykorzystanie już istniejącej w firmie infrastruktury telekomunikacyjnej (zostaną zachowane działające wcześniej urządzenia i numery). Rozwiązania zastosowane w IP PABX są oparte na technologii IP Broadsoftu.
Przykładowa cena netto: Pakiet Small Business – abonament 32,30 zł miesięcznie przy umowie na 2 lata (im krótszy czas umowy, tym wyższe stawki).
Podobne aktualności
Infrastruktura dla chmury: wolumeny spadły, ceny wzrosły
Wydatki na serwery i storage do chmury wzrosną o blisko 20 proc. w 2024 r. Pozostała część rynku odnotuje nieznaczny spadek.
Wydatki na infrastrukturę IT poza chmurą będą rosły do 2027 r.
Mimo spadku w br., analitycy przewidują wzrost inwestycji średnio o 1,7 proc. co roku. Z kolei w segmencie chmurowym największe środki pójdą na infrastrukturę współdzieloną.
Jeden faworyt w przetargu na VoIP dla ministerstwa
Resort spraw wewnętrznych jest gotów wydać 3 mln zł na VoIP. Ma do wyboru dwóch wykonawców.