Problem dotyczy płyt głównych z układami scalonymi z serii 6, w których Intel stwierdził wadę konstrukcyjną. Może ona powodować nieprawidłowe działanie podzespołów podłączonych do interfejsu SATA II. Packard Bell poinformował, iż wstrzymał sprzedaż wszystkich produktów z wadliwymi chipsetami. Zapewnił także, że klienci będą mieli możliwość naprawy usterki w ramach gwarancji, gdy tylko Intel dostarczy nowe chipsety (dostawy mają rozpocząć się w końcu lutego). Zdaniem producenta do tego czasu z funkcjonowaniem płyt z układem z serii 6 nie powinno być problemów (według Intela wada może ujawnić się po dłuższym okresie użytkowania komputera). Packard Bell umożliwi także klientom wymianę wadliwego modelu na inny, o porównywalnych parametrach.

Producent przygotowuje stronę internetową, na której będzie można sprawdzić, czy problemy związane z chipsetami Intela z serii 6 dotyczą zakupionego produktu.