– Wierzę, że dzięki temu pojawi się wiele możliwości dla partnerów – mówi Dan Serpico, CEO of FusionStorm. – Dell nie będzie miał już takich możliwości działania w obszarze usług dla klientów końcowych, dzięki czemu zwiększa swoją zależność od integratorów w całym zakresie – od prostej podstawowej integracji i pomocy przedsprzedażowej, po zarządzanie  w chmurze. Według Serpico partnerzy starają się rozbudować swoje portfolio usług, kierując się zasadą: im bardziej jest różnorodne, tym więcej daje możliwości.

Według amerykańskiego CRN-a nadzieje partnerów związane ze wzrostem ich potencjału w obszarze usług są podobne jak i oczekiwania samego Della, już od dłuższego czasu silnie popierającego kanał. Michael Goldstein, president and CEO of LAN Infotech uważa, że rynek odchodzi od outsourcingu w stylu oldschool – a taki reprezentował Perot. Z tego powodu LAN Infotech nigdy nie kooperował zbyt szeroko z Perotem. Wygodniej było utrzymywać i rozwijać swój własny dział usług, niż współpracować z tym super profesjonalnym podmiotem.

NTT Data za dział usług IT Della ma zapłacić 3 mld dolarów. To kwota dużo niższa, niż ta której spodziewał się Dell wyceniając wartość Perota pod koniec 2015 r.