Partnerzy zadowoleni, że Dell pozbywa się Perota
Partnerzy Della spodziewają się, że sprzedaż Perot Systems japońskiej firmie outsourcingowej NTT Data bardzo pozytywnie wpłynie na ich przychody z usług IT.
– Wierzę, że dzięki temu pojawi się wiele możliwości dla partnerów – mówi Dan Serpico, CEO of FusionStorm. – Dell nie będzie miał już takich możliwości działania w obszarze usług dla klientów końcowych, dzięki czemu zwiększa swoją zależność od integratorów w całym zakresie – od prostej podstawowej integracji i pomocy przedsprzedażowej, po zarządzanie w chmurze. Według Serpico partnerzy starają się rozbudować swoje portfolio usług, kierując się zasadą: im bardziej jest różnorodne, tym więcej daje możliwości.
Według amerykańskiego CRN-a nadzieje partnerów związane ze wzrostem ich potencjału w obszarze usług są podobne jak i oczekiwania samego Della, już od dłuższego czasu silnie popierającego kanał. Michael Goldstein, president and CEO of LAN Infotech uważa, że rynek odchodzi od outsourcingu w stylu oldschool – a taki reprezentował Perot. Z tego powodu LAN Infotech nigdy nie kooperował zbyt szeroko z Perotem. Wygodniej było utrzymywać i rozwijać swój własny dział usług, niż współpracować z tym super profesjonalnym podmiotem.
NTT Data za dział usług IT Della ma zapłacić 3 mld dolarów. To kwota dużo niższa, niż ta której spodziewał się Dell wyceniając wartość Perota pod koniec 2015 r.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.