Paweł Śmigielski będzie odpowiedzialny za rozwój marki Stormshield na lokalnym rynku, m.in. poprzez bezpośrednie wsparcie resellerów przy projektach prowadzonych u klientów. 

– Chcemy działać jeszcze bliżej naszych partnerów, pomagać im w przygotowywaniu strategii sprzedażowych i marketingowych dotyczących obszaru bezpieczeństwa IT, a następnie pomagać w ich realizacji. Zadanie, które przed sobą stawiamy to wspólny rozwój z partnerami i systematyczne zwiększanie ich przychodów – deklaruje Paweł Śmigielski.

Szef Stormshielda w Polsce był dotychczas, od 2012 r., country managerem Cyberoam. Wcześniej w Softex Data odpowiadał za dystrybucję rozwiązań bezpieczeństwa (2011 – 2012), był także Business Development Managerem w IQSEC. Na początku kariery pracował w Meritum, a potem w MWT Solutions.

Wyłącznym dystrybutorem Stormshielda w Polsce jest Dagma, która wprowadzała rozwiązania producenta na rynek w 2007 r.

– Będziemy jeszcze aktywniej promować program partnerski Stormshielda – mówi Paweł Jurek, wicedyrektor ds. rozwoju w Dagmie. 

Stormshield (wcześniej Netasq) istnieje od 1998 r. i jest częścią Airbus Group – koncernu lotniczo-zbrojeniowego.