Pierwsza polska edycja IBM SmartCamp rozstrzygnięta
Lab4motion Solutions została zwycięzcą polskiej edycji spotkań IBM SmartCamp, będącej częścią międzynarodowego programu IBM Global Entrepreneur.
Zwycięzca będzie reprezentować Polskę w kolejnym regionalnym etapie konkursu, który odbędzie się pod koniec miesiąca w Turcji. Finały zaplanowano w Stanach Zjednoczonych.
Lab4motion zajmuje się badaniami behawioralnymi w przestrzeniach komercyjnych. W ofercie firmy są m.in. narzędzia analityczne oraz systemy pomiarowe, które dostarczają danych i zwiększają wiedzę na temat klientów.
Spotkania SmartCamp to część IBM Global Entrepreneur Program. W jego ramach młode przedsiębiorstwa uzyskują wsparcie IBM i pomoc przy wprowadzaniu produktu na rynek. Wszyscy uczestnicy programu otrzymują bezpłatny dostęp do oprogramowania IBM, jak również możliwość spotkania z ekspertami reprezentującymi fundusze Venture Capital.
Do finału IBM SmartCamp zakwalifikowało się 4 spośród 65 firm, które wysłały swoje zgłoszenie do IBM Polska. Wśród finalistów znalazły się również: BCMLogic Solutions, Cognitum oraz VTS Project.
– Cieszymy się, że w niespełna trzy lata od uruchomienia programu, doczekaliśmy się jego lokalnej edycji. Wsparcie IBM dla start-upów jest kluczowe ze względu na naszą strategię rozwoju w takich obszarach jak analityka biznesowa, cloud computing czy mobilność- mówi Marek Majewski, Dyrektor Działu Oprogramowania, IBM Polska. – Jesteśmy pod wrażeniem projektów biznesowych zaprezentowanych dzisiaj w Warszawie przez młode polskie przedsiębiorstwa i liczymy na dalszą współpracę w budowaniu inteligentnych rozwiązań dla firm.
Od 2010 roku w IBM Global Entrepreneur Program udział wzięło przeszło 500 firm reprezentujących takie branże jak: transport, opieka zdrowotna, telekomunikacja.
Więcej informacji na temat programu IBM SmartCamp można znaleźć tutaj.
Podobne aktualności
Antywirusy na prywatnych pecetach
Polacy najczęściej korzystają z Avasta - 41 proc. ankietowanych w grudniu 2016 r. przez ARC Rynek i Opinia deklaruje, że posiada to oprogramowanie. Popularność pozostałych antywirusów jest znacząco niższa.
InsERT: program do handlu
Producent wprowadził na rynek nową generację systemu do sprzedaży detalicznej - Subiekt Sprint 2. Dodano funkcje, które mają poprawić obsługę klientów i zarządzanie sklepem.
Azlan: program lojalnościowy dla MSP
Oddział Tech Daty uruchomił program lojalnościowy dla dostawców usług zarządzanych (MSP), dotyczący rozwiązań infrastruktury konwergentnej HP.