Pierwsze polskie studio developerskie VR Education
Studio SteamBytes przekształciło się w MythicOwl. Jest pierwszym polskim studiem developerskim, które rozpocznie tworzenie edukacyjnych gier na urządzenia VR.
Warszawskie studio SteamBytes działa od 2 lat. Dotychczas projektowało gry edukacyjne na urządzenia mobilne. Wejście w biznes związany z Virtual Reality wyjaśnia coraz większym zainteresowaniem grami edukacyjnymi VR w Polsce.
Rynek Virtual Reality na świecie według Digi Capital obecnie jest on wart kilka mld dol., a w 2020 r. jego wartość może osiągnąć 30 mld dol. W ocenie IDC segment urządzeń VR jest wart w br. 2,3 mld dol., a w najbliższych latach sprzedaż będzie rosła średnio o 183,8 proc. co roku.
Z badań EON Reality wynika, że VR ułatwia naukę – w testach wyniki uczniów korzystających z pomocy edukacyjnych w formie VR poprawiają się o 30 proc.
Podobne aktualności
Rynek zestawów AR/VR wrośnie 5-krotnie w 5 lat
Przedsiębiorstwa nadal będą cenić AR/VR w dwóch istotnych zastosowaniach - według prognozy.
Sprzedaż zestawów AR/VR wzrośnie o 46 proc. w 2024 roku
To będzie czas silnego ożywienia rynku po dołku w 2023 r. - według prognozy.