Na zakończenie pierwszego dnia notowań, czyli 7 sierpnia, akcje Planet Soft kosztowały tyle samo co w ofercie przed debiutem, czyli 2 zł. Oznacza to, że wartość całej spółki wyniosła ok. 6 mln zł. W ciągu jednego dnia na giełdzie zmieniły właścicieli udziały warte pół miliona złotych. Dzięki prywatnej emisji akcji przed debiutem na GPW spółka sprzedała akcje za 755 tys. zł (17,2 proc. kapitału).

Planet Soft oferuje rozwiązania do outsourcingu IT. Wśród nich jest Aplicon – oferta dla małych firm obejmująca sprzęt, usługi i oprogramowanie, udostępniana w formie abonamentu, a także usługa bezpiecznej wymiany plików i informacji w obrębie przedsiębiorstwa. Zdaniem dostawcy będzie rosło zapotrzebowanie na tego typu rozwiązania. Planet Soft zamierza zbudować sieć sprzedaży składającą się z partnerów w większych miastach. Pieniądze na inwestycję mają pochodzić z zysku za ub. rok (ponad 0,5 mln zł). W tym roku zaplanowano blisko 0,8 mln zł zysku netto przy przychodach 3,6 mln zł.

Planet Soft we współpracy z innymi firmami zamierza także stworzyć aplikacje do „ożywiania” reklam papierowych i outdoor. Specjalne oprogramowanie umożliwiłoby wyświetlenie dodatkowych treści związanych z reklamą na ekranie telefonu komórkowego.