Acer zmierza do realizacji strategii "podwójnej transformacji" w 2019 r. – według Digitimes. Mianowicie skoncentruje się z jednej strony na core biznesie PC (włączając monitory), promując linię dla profesjonalistów i klientów biznesowych, a z drugiej strony na innowacjach (jak sztuczna inteligencja, mobilność, digital signage, analityka w chmurze, bezpieczeństwo), którymi zajmą się spółki zależne. Koncern ma łączyć ich siły i harmonijnie rozwijać biznes PC i inne segmenty.

CEO Acera Jason Chen zapowiedział koncentrację na rozwoju notebooków biznesowych wobec spadku popytu w segmencie konsumenckim.

W 2018 r. Acer wypracował ok. 7,9 mld dol. przychodów, o 2,2 proc. więcej niż w 2017 r. W dużej mierze przyczyniła się do tego sprzedaż produktów gamingowych.

Według IDC w IV kw. 2018 r. Acer był numerem 5 wśród największych dostawców komputerów na świecie, notując 8,5-procentowy spadek sprzedaży. Według Gartnera był nr 6 ze spadkiem o 18,3 proc.