Dotychczas Przemysław Kulik kierował działem wsparcia sprzedaży w polskim oddziale Software AG, zajmując się oprogramowaniem webMethods, które należy do rozwiązań do zarządzania danymi głównymi (MDM – Master Data Management). Z chwilą przejęcia Data Foundations i włączenia jej produktów MDM do oferty Software AG, menedżer stał się jednym z najlepszych specjalistów w firmie w tej dziedzinie. Obecnie odpowiada za rozwój webMethods OneData w ramach całej korporacji. Do jego zadań należy m.in. współtworzenie (w porozumieniu  z działem marketingu) strategii sprzedażowej, nadzorowanie prac rozwojowych, wprowadzanie nowych wersji na rynek.

Menedżer zaczynał karierę zawodową w Commercial Union (obecnie Aviva). Potem przeszedł do firmy ubezpieczeniowej Pramerica. Współpracę z Software AG rozpoczął w kwietniu 2007 roku w dziale Global Consulting Services, a po przejęciu amerykańskiej spółki webMethods (w tym samym roku), współtworzył polski dział Presales. Przemysław Kulik jest absolwentem Politechniki Warszawskiej.