AB zawarło nową umowę z M4B, polskim producentem rozwiązań Digital Signage, opartych na modułach LED. Kontrakt dotyczy dystrybucji wszystkich komponentów niezbędnych do budowy ścian LED, jak moduły diodowe i konstrukcje do ich instalacji wraz z elektroniką (karty nadawczo-odbiorcze, systemy sterowania i zarządzania, playery z oprogramowaniem).

- Naszym podstawowym celem oprócz założonych wyników sprzedaży, jest maksymalnie skrócony czas dostępności produktów i instalacji modułów LED. Umożliwi to szybką popularyzację tego typu rozwiązań na polskim rynku – uważa Krzysztof Krupski, Business Unit Manager, AB.

Rozwój Digital Signage to jeden z długofalowanych projektów grupy AB. W I kw. 2018 r. wzrost obrotów w tym biznesie wyniósł 26 proc. r/r, a liczba klientów zwiększyła się o 48 proc.

M4B liczy na poszerzenie grona partnerów oraz wykorzystanie zasobów handlowych i marketingowych AB.

- W najbliższych latach sprzedaż ekranów LED zrówna się ze sprzedażą nośników LCD, dlatego inwestujemy w ten obszar i rozwijamy w nim swoje kompetencje. Ważnym elementem tego procesu było zbudowanie linii montażowej ekranów w podwarszawskim Piasecznie, a kolejnym jest umowa z AB – mówi Jarosław Leśniewski, prezes M4B.