Polski producent w AB
Wrocławska firma podpisała nową umowę.
AB zawarło nową umowę z M4B, polskim producentem rozwiązań Digital Signage, opartych na modułach LED. Kontrakt dotyczy dystrybucji wszystkich komponentów niezbędnych do budowy ścian LED, jak moduły diodowe i konstrukcje do ich instalacji wraz z elektroniką (karty nadawczo-odbiorcze, systemy sterowania i zarządzania, playery z oprogramowaniem).
– Naszym podstawowym celem oprócz założonych wyników sprzedaży, jest maksymalnie skrócony czas dostępności produktów i instalacji modułów LED. Umożliwi to szybką popularyzację tego typu rozwiązań na polskim rynku – uważa Krzysztof Krupski, Business Unit Manager, AB.
Rozwój Digital Signage to jeden z długofalowanych projektów grupy AB. W I kw. 2018 r. wzrost obrotów w tym biznesie wyniósł 26 proc. r/r, a liczba klientów zwiększyła się o 48 proc.
M4B liczy na poszerzenie grona partnerów oraz wykorzystanie zasobów handlowych i marketingowych AB.
– W najbliższych latach sprzedaż ekranów LED zrówna się ze sprzedażą nośników LCD, dlatego inwestujemy w ten obszar i rozwijamy w nim swoje kompetencje. Ważnym elementem tego procesu było zbudowanie linii montażowej ekranów w podwarszawskim Piasecznie, a kolejnym jest umowa z AB – mówi Jarosław Leśniewski, prezes M4B.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.