Pożyczkodawcy i windykatorzy będą potrzebować rozwiązań IT
Podczas spotkania kilkudziesięciu firm windykacyjnych i pożyczkowych wskazano rozwiązania informatyczne, które interesują te branże.
Efektywność windykatorów i firm pożyczkowych ograniczają stare rozwiązania informatyczne – taki jest wniosek ze spotkania. Np. według przytaczanych danych pracownik firmy windykacyjnej traci średnio 60 proc. czasu czekając na połączenie, a odbierane są tylko 2 połączenia na 10.
Jakie rozwiązania interesowały przedstawicieli tych branż najbardziej? Przede wszystkim programowane wybieranie numerów (predictive dialing) oraz autoryzacja osoby dzwoniącej (polega na tym, że system automatycznie rozpoznaje klienta). Jest to związane z tym, że dla pożyczkodawców ważna jest szybka reakcja na kontakt ze strony klienta. Bez narzędzi usprawniających komunikację z klientami lub dłużnikami trudno jest konkurować na rynku. – Ta branża dużo inwestuje w marketing, a stara technologia nie pozwala tych inwestycji wykorzystać – komentuje Tomasz Paprocki z Focus Telecom.
Podobne aktualności
Prognoza światowych wydatków na IT w górę. Wzrost o 8 proc.
"Znajdujemy się w roku zwrotnym – po raz pierwszy na doradztwo wydaje się więcej pieniędzy niż na personel wewnętrzny” - mówi wiceprezes.
Deweloperzy IT będą rozchwytywani przez następną dekadę
Liczba ofert pracy dla twórców oprogramowania wzrośnie o 25 proc. w ciągu 10 lat.
Firmy rzucają kłody pod nogi IT
Organizacje wiele oczekują od rozwiązań informatycznych, ale same często nie pomagają w ich rozwoju.