Prestigio: serwis gwarancyjny door-to-door
FixIT świadczy dla marki Prestigio usługę serwisu door-to-door.
W ramach usługi klient wysyła kurierem uszkodzony sprzęt do serwisu, a następnie naprawione urządzenie wraca tą samą drogą do właściciela. Nie ponosi on dodatkowych kosztów. Usługę świadczy firma FixIT na terenie Polski, Węgier i Słowacji. Reklamacje produktów Prestigio w Polsce będą obsługiwane w oddziale krośnieńskim. Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej można uzyskać na stronach www.prestigio.pl oraz www.fixit.pl.
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.