Negatywne opinie o Euro-24.com.pl (oferuje m.in. komputery i sprzęt RTV) zaczęły pojawiać się w styczniu. Od tamtej pory pokrzywdzonych przybywa. Klienci informowali, że sklep nie wysyła opłaconego towaru, kontakt jest utrudniony, a właściciele są nieuchwytni – nawet pod adresem, gdzie zarejestrowany jest operator e-sklepu (Europedia), nikogo nie ma. Z kolei na stronie e-sklepu wisi informacja o „modernizacji kanału
teleinformatycznego” i prośba kontakt na Live Chat, Gadu – Gadu i
e-mail. „Towar zamówiłem 12.01.2014. Na realizacje zamówienia czekałem do dzisiaj. Nie muszę dodawać, że nic nie przyszło. Zupełny brak kontaktu.” –  to jeden z wielu podobnych komentarzy na Opineo.pl. Szczęśliwcy doczekali się przesyłki po długich monitach. Sporo poszkodowanych deklarowało, że zawiadomi policję albo prokuraturę (co czasem pomagało odzyskać pieniądze albo otrzymać kupiony sprzęt). Według Onetu postępowania w sprawie Euro-24.com.pl prowadzi policja w Szczecinie.