Producenci sprzedają w detalu
Samsung otworzył niedawno swój pierwszy „Mobile Store” z tabletami, smartfonami i notebookami. Nie jest jedynym producentem, który zamierza więcej sprzedawać w sklepach bezpośrednio klientom końcowym.
Samsung Mobile Store otwarto w Paryżu. W ofercie jest najnowszy sprzęt przenośny. Jeśli pomysł wypali, takich obiektów będzie zapewne więcej. Samsung ma już własne sklepy (Samsung Store), działające także w Europie. W tym roku otwarto m.in. 700-metrowy obiekt we Frankfurcie nad Menem. Sieć własnych sklepów zamierza rozbudować Microsoft. Według Financial Times w 2013 r. zostanie otwartych kilka placówek w Europie (jak dotąd działają tylko w Ameryce). Pierwsza ruszy w Wielkiej Brytanii. W 2011 r. koncern zapowiedział otwarcie w ciągu 3 lat 75 salonów (obecnie ma ich ok. 30). Do rozbudowy własnej sieci sprzedaży stacjonarnej producentów zachęca zapewne sukces Apple’a, który swoje pierwsze sklepy otworzył w 2001 r. Dziś jest ich ok. 400.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.