Redcoon.pl z dniem 1 kwietnia stał się integralną częścią Media-Saturn Holding Polska. E-sklep działa w naszym kraju od 2008 r. Oferta obejmuje ponad 35 tys. produktów w głównych kategoriach związanych z elektroniką dla domu i biura.

W związku z przejęciem redcoona przez MSH w 2011 r. (marka jest obecna w sumie w 8 krajach) w październiku 2015 r. rozpoczął się proces włączenia spółki redcoon.pl w struktury Media-Saturn Holding Polska. E-sklep redcoon.pl będzie nadal funkcjonował jako odrębny podmiot w ramach grupy. Ma uzupełniać aktywność Media Marktu i Saturna w internetowym kanale sprzedaży.

– Jednym z fundamentalnych elementów strategii Media-Saturn Holding jest koncentracja na wzroście w segmencie Pure Play, w którym działa redcoon.pl. Włączenie sklepu w struktury holdingu to kolejny etap realizacji strategii wielokanałowego rozwoju firmy. Taka strategia umożliwi nam dotarcie do szerokiego grona klientów za pomocą zróżnicowanych kanałów sprzedaży, a tym samym zapewni przewagę na rynku – twierdzi Marcin Rosati, prezes Media Saturn Holding Polska.

Kierowanie polską spółką redcoon powierzono zarządowi w składzie: Paweł Kuźma (CEO/CPO), Piotr Zemło (COO), Paweł Trembulak (CFO). Zakończenie procesu integracji wiąże się m.in. z reorganizacją zespołów obu przedsiębiorstw oraz przeniesieniem pracowników redcoona do biur centrali holdingu w Warszawie. Według MSH ma to zapewnić optymalizację zasobów ludzkich oraz lepsze wykorzystanie potencjału rynku.

– Model biznesowy oparty na prowadzeniu sprzedaży w ramach trzech autonomicznych marek otwiera nowe perspektywy rozwoju zarówno dla całego holdingu, jak i spółki redcoon.pl. Nasza strategia związana z integracją w strukturach holdingu zakłada przede wszystkim osiągnięcie efektu synergii ze wspólnych działań – powiedział Paweł Kuźma, szef spółki redcoon.pl.