– Będę dążył do jak najszybszego rozwoju sprzedaży i portfolio firmy Nelro Data. Nasz asortyment w naturalny sposób powiększa się, rozpoczynając od produktów sieciowych, gdyż jest to produkt najbardziej perspektywiczny z punktu widzenia całego rynku IT – ocenia Robert Kulasiński.

Produkty sieciowe obok komponentów komputerowych generują zasadniczą część przychodów grupy Nelro Data. Strategia firmy zakłada pozyskiwanie kontraktów dystrybucyjnych na wyłączność, także w skali regionalnej.

Robert Kulasiński poprzednio był związany z TP-Linkiem (od 2014 r.), gdzie pełnił rolę Channel Account Executive. Odpowiadał za budowę i rozwój kanału sprzedaży zaawansowanych produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wcześniej pracował w Netgearze (2007 – 2013), ostatnio jako VAR Account Manager. Był także związany z takimi firmami jak Arrow, Asbis, Chip Service, Conet Solutions. Deltacom.

– Nie jest to ostatni obiecujący ruch kadrowy, który pozwoli zasilić nasze szeregi – zapowiada Łukasz Pacholski, dyrektor operacyjny Nelro Daty.

Wcześniej zespół dystrybutora wzmocnił Grzegorza Naja, który przeszedł z ABC Daty i objął stanowisko dyrektora zarządzającego.