Robert Kulasiński dyrektorem sprzedaży w Nelro Dacie
Z dniem 1 lipca do zespołu dystrybutora dołączy Robert Kulasiński. Będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży i koordynację działu handlowego w Nelro Dacie.
– Będę dążył do jak najszybszego rozwoju sprzedaży i portfolio firmy Nelro Data. Nasz asortyment w naturalny sposób powiększa się, rozpoczynając od produktów sieciowych, gdyż jest to produkt najbardziej perspektywiczny z punktu widzenia całego rynku IT – ocenia Robert Kulasiński.
Produkty sieciowe obok komponentów komputerowych generują zasadniczą część przychodów grupy Nelro Data. Strategia firmy zakłada pozyskiwanie kontraktów dystrybucyjnych na wyłączność, także w skali regionalnej.
Robert Kulasiński poprzednio był związany z TP-Linkiem (od 2014 r.), gdzie pełnił rolę Channel Account Executive. Odpowiadał za budowę i rozwój kanału sprzedaży zaawansowanych produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wcześniej pracował w Netgearze (2007 – 2013), ostatnio jako VAR Account Manager. Był także związany z takimi firmami jak Arrow, Asbis, Chip Service, Conet Solutions. Deltacom.
– Nie jest to ostatni obiecujący ruch kadrowy, który pozwoli zasilić nasze szeregi – zapowiada Łukasz Pacholski, dyrektor operacyjny Nelro Daty.
Wcześniej zespół dystrybutora wzmocnił Grzegorza Naja, który przeszedł z ABC Daty i objął stanowisko dyrektora zarządzającego.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.