Robert Lewandowski ambasadorem marki Huawei
Kapitan reprezentacji Polski i napastnik Bayernu Monachium został ambasadorem marki Huawei w Polsce, krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.
Od listopada Robert Lewandowski będzie promował markę Huawei i jej produkty skierowane do konsumentów, przede wszystkim smartfony, tablety i urządzenia noszone (wereables).
Wang Yanming, prezydent regionalnego działu Terminal Device, Huawei Consumer BG, podkreśla zmianę w strategii marketingowej marki.
– Do tej pory wspieraliśmy sport na poziomie lokalnym. Poszerzając światowe portfolio, otwieramy się na sport w formacie globalnym, nie tylko sponsorując kluby piłkarskie, lecz także podejmując współpracę z gwiazdami sportu. Stawiamy na osoby, których historia i osobowość idealnie pasują do strategii Huawei – powiedział Wang Yanming.
Według Yanminga Lewandowski i jego kariera doskonale wpisują się w hasło marketingowe firmy: „Make it Possible”. Huawei współpracuje z federacjami, klubami piłkarskimi i sportowcami na
całym świecie. Sponsorował lub sponsoruje m.in. ligę hiszpańską i
europejskie kluby.
Podobne aktualności
Huawei podwoiło zyski. Blisko 100 mld dol. przychodów
"W ciągu ostatnich kilku lat wiele przeszliśmy, ale dzięki wyzwaniom udało nam się rozwinąć" - komentuje rotacyjny przewodniczący Huawei.
Amazon i Huawei kończą sądowe spory patentowe
Zawarto globalną umowę patentową. Amazon nie musi już martwić się pozwami.
Huawei Polska zawarł porozumienie ws. zużytej elektroniki
Koncern będzie współpracować z firmą wywodzącą się z Polski.