Handel internetowy rośnie w tempie 30-40 proc. rocznie. Największe obroty generują aukcje oraz sprzedaż elektroniki, AGD i multimediów.  Na początku roku w Polsce działało ok. 7,5 tys. e-sklepów, do końca 2010 r. przybędzie prawdopodobnie ok. 2,5 tys. O rosnących obrotach informują najwięksi gracze. Na Allegro w I kw. br. wartość zamówień zwiększyła się o 27 proc. i wyniosła 1,9 mld zł. W II kw. br. w sklepie internetowym Empiku klienci kupili towary o wartości 14 mln zł (wzrost o 24 proc.). W Komputroniku w I poł. 2010 r. obroty ze sprzedaży internetowej sprzętu RTV i AGD zwiększyły się o 48 proc. Polski rynek ma jednak duży potencjał rozwoju. Handel internetowy obejmuje obecnie ok. 2 proc. sprzedaży detalicznej, podczas gdy w krajach Europy Zachodniej – 7-8 proc.