Różnica w cenie
Dell
Od pewnego czasu toczy się dyskusja na forum internetowym CRN Polska na temat różnic w cenach niektórych notebooków dla partnerów i użytkowników końcowych w sklepie internetowym Della. Resellerzy skarżą się, że producent sprzedaje im drożej niż klientom indywidualnym. Rafał Branowski, dyrektor marketingu w polskim biurze Della, tłumaczy, że od listopada 2008 r. niektóre modele laptopów przeznaczone są wyłącznie do sprzedaży bezpośredniej. Są to serie: XPS, Studio oraz Inspiron. Inną kwestią poruszaną na forum było wystawianie faktur lub paragonów. Według Rafała Branowskiego może je otrzymać każdy kupujący – producent podlega obowiązującym w Polsce przepisom.
Podobne aktualności
„Gwiazda kanału sprzedaży Della” przechodzi na emeryturę
„Jej wskazówki i wiedza były przez ostatnią dekadę kamieniem węgielnym sukcesu kanału sprzedaży Della" - twierdzi partner.
Zysk Della wzrósł o 89 proc.
Rok finansowy 2024 "nie przebiegł zgodnie z planem”. Mimo to koncern zwiększył zysk, a w br. spodziewa się odbicia dzięki AI i odświeżeniu bazy komputerów.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.