Dzięki współpracy z RSA, RRC rozszerzy ofertę o nowe produkty dla firm i instytucji chroniące przed utratą danych i oszustwami internetowymi. Na poszczególne rozwiązania składają się między innymi platformy RSA DLP (RSA Data Loss Prevention) i RSA enVision SIEM (RSA enVision Security Information and Event Management). Dystrybutor włączy także do swojego asortymentu RSA SecurID.

Jak poinformował Jarosław Gajdamowicz, Partner Account Manager RSA, współpraca obu firm ma na celu zwiększenie grona klientów m.in. w segmencie średnich i dużych przedsiębiorstw. W ekspansji mają pomóc korzystne – jak zapewnia RSA – marże dla integratorów.

– Liczymy na pozyskanie od 30 do 50 nowych partnerów w ciągu 2 lat – powiedział przedstawiciel RSA – Za ich pośrednictwem zamierzamy dotrzeć głównie do średnich i dużych firm, jak również odbiorców z sektora publicznego. Wspólnie z RRC chcemy stworzyć silną grupę integratorów, możemy im zaoferować korzystne marże.

RRC uzasadnia nawiązanie współpracy z RSA rosnącym popytem na rozwiązania zabezpieczające.

– Zeszłoroczne wzrosty sprzedaży zanotowaliśmy między innymi dzięki inwestycjom w systemy bezpieczeństwa IT. Zaawansowane produkty tego typu będą stanowić dla nas i naszych partnerów gwarancję rozwoju i rentowności nawet w czasach niepewności gospodarczej – stwierdził Marcin Makowiecki, Security Business Unit Manager w RRC.

Dystrybutor będzie odpowiedzialny za wsparcie przedsprzedażne i techniczne resellerów i integratorów zainteresowanych rozwiązaniami RSA. RRC zamierza zorganizować cykl warsztatów i seminariów, dotyczących nowej oferty.