Nasz rynek jest drugim w Europie, po Wielkiej Brytanii, na którym Emerson proponuje sprzedawcom swoich produktów nowe, znacznie bardziej korzystne od dotychczasowych, zasady współpracy.

Integratorzy, którzy zdecydują się przystąpić do IPP uzyskają dostęp do systemu rejestracji projektów, szkoleń, narzędzi marketingowych, doradców sprzedażowych oraz systemu rabatów. Program IPP skierowany jest do integratorów (Solution Provider Program), resellerów (Direct Market Reseller Program) oraz dystrybutorów (Distribution Partner Program). Każda z tych trzech grup może liczyć na konkretne korzyści (a także odrębne wymagania). Partnerzy będą podzieleni na trzy poziomy: Srebrny, Złoty i Platynowy.
         
Podczas inauguracji IPP producent podkreślał, że zależy mu na jakości, nie zaś ilości partnerów. 
– Nie oczekujemy, że będziemy mieć w Polsce setki tysięcy integratorów. Chcemy natomiast współpracować ze stosunkowo niewielką liczbą tych właściwych, profesjonalnych i zaangażowanych partnerów. Ze swojej strony zapewnimy im możliwość uzyskania przyzwoitych marż i pewność, że nie będą wzajemnie ze sobą konkurowali – podkreślał Peter Lambrecht, wiceprezes Emersona odpowiedzialny za region EMEA.
 
Przedstawiciel producenta dodał, że obecne światowe trendy technologiczne – mobilność, cloud oraz BigData – sprzyjają rozwojowi centrów danych, a co za tym idzie Emersonowi, który wraz z partnerami dostarcza infrastrukturę dla tego typu obiektów.