Ruszył program partnerski Emersona
Amerykański producent UPS-ów, który niedawno zadebiutował w polskim kanale dystrybucyjnym, kuje żelazo póki gorące. Zaoferował właśnie polskim integratorom program partnerski – Innovation Partnership Program (IPP).
Nasz rynek jest drugim w Europie, po Wielkiej Brytanii, na którym Emerson proponuje sprzedawcom swoich produktów nowe, znacznie bardziej korzystne od dotychczasowych, zasady współpracy.
Integratorzy, którzy zdecydują się przystąpić do IPP uzyskają dostęp do systemu rejestracji projektów, szkoleń, narzędzi marketingowych, doradców sprzedażowych oraz systemu rabatów. Program IPP skierowany jest do integratorów (Solution Provider Program), resellerów (Direct Market Reseller Program) oraz dystrybutorów (Distribution Partner Program). Każda z tych trzech grup może liczyć na konkretne korzyści (a także odrębne wymagania). Partnerzy będą podzieleni na trzy poziomy: Srebrny, Złoty i Platynowy.
Podczas inauguracji IPP producent podkreślał, że zależy mu na jakości, nie zaś ilości partnerów.
– Nie oczekujemy, że będziemy mieć w Polsce setki tysięcy integratorów. Chcemy natomiast współpracować ze stosunkowo niewielką liczbą tych właściwych, profesjonalnych i zaangażowanych partnerów. Ze swojej strony zapewnimy im możliwość uzyskania przyzwoitych marż i pewność, że nie będą wzajemnie ze sobą konkurowali – podkreślał Peter Lambrecht, wiceprezes Emersona odpowiedzialny za region EMEA.
Przedstawiciel producenta dodał, że obecne światowe trendy technologiczne – mobilność, cloud oraz BigData – sprzyjają rozwojowi centrów danych, a co za tym idzie Emersonowi, który wraz z partnerami dostarcza infrastrukturę dla tego typu obiektów.
Podobne aktualności
Netskope przedstawia nowy program MSP
Według dostawcy SASE rosnące zapotrzebowanie na specjalistów ds. bezpieczeństwa napędza popyt na usługi zarządzane.
Dell Technologies: 60 mld dol. w kanale partnerskim
Taki przychód z zamówień wygenerowali w ciągu ostatnich 12 miesięcy partnerzy producenta.
Nowy program partnerski HPE promuje model as-a-service
HPE Partner Ready Vantage ma tworzyć podstawę do kreowania sprzedaży w szeroko pojętym obszarze usług.