Portal rozpoczął działalność w lipcu br. Do jego uruchomienia wykorzystano unijną dotację w wysokości 850 tys. zł. Obecnie Poznajomości.pl ma kilka tysięcy zarejestrowanych użytkowników. Według Kondrada Pankiewicza, wiceprezesa Grupy ADV, inwestycja stanie się rentowna, jeśli ich liczba wzrośnie do 150-200 tys. Taki cel główny udziałowiec chce osiągnąć w ciągu roku. Kupujących ma przyciągnąć m.in. system cachback – przy zakupie towaru klient otrzymuje zwrot części wydanej kwoty. System funkcjonuje w ten sposób, iż właściciel serwisu dostaje od producenta prowizję od sprzedaży. Np. dla sprzętu AGD – do 3 proc. ceny. Ponad dwie trzecie prowizji Poznajomości.pl zwraca użytkownikom – pieniędzmi dzielą się kupujący oraz osoba, która poleciła ją do serwisu. Taki bonus ma nakłonić zarejestrowanych użytkowników do wprowadzania kolejnych klientów. Obecnie na Poznajomości.pl są dostępne produkty 30 marek, docelowo ma ich być co najmniej 300.
W 2009 r. rynek internetowych zakupów był wart 13,2 mld zł. W tym roku jego wartość wzrośnie prawdopodobnie do ponad 15 mld zł.