Podczas zajęć będzie można poznać zasady efektywnej komunikacji i
budowania relacji z chińskim partnerem. Szkolenie jest przeznaczone dla następujących osób: pracowników działów rozwoju, którzy pracują nad technicznymi parametrami produktów i na co dzień ustalają z Chińczykami szczegóły techniczne, logistyków importujących towary z Chin, pracowników działów handlowych, dla których stroną transakcji jest chiński dostawca, menadżerów operacyjnych utrzymujących relacje z partnerami z Chin.

Uczestnicy poznają różnice
kulturowe oraz typowe dla Państwa Środka sposoby podejmowania decyzji,
tworzenia komunikatów, interpretacji zachowań i słów, metody
rozwiązywania konfliktów, techniki negocjacyjne.

Będzie można dowiedzieć się m.in., jak zachować się w sytuacjach oficjalnych i nieoficjalnych, aby nie popełnić kulturowego faux pas, poznać podstawy etykiety i savoir vivre w kontaktach z Chińczykami, a także poznać specyficzne zachowania handlowe i tajniki negocjacji w biznesie z Azjatami.

Więcej informacji na tej stronie.

CRN Polska jest patronem medialnym szkolenia.