Samsung: 20 sklep w Polsce
Sklepy firmowe koreańskiej marki rosną jak grzyby po deszczu.
Samsung nie zwalnia tempa w otwieraniu coraz to nowych salonów firmowych w Polsce. W dniu 15 grudnia rozpoczął sprzedaż 20 Brand Store koreańskiej marki na naszym rynku. Znajduje się w warszawskiej Galerii Mokotów. Jego operatorem jest i-Terra (właściciel znaku towarowego Vobis). To czwarty salon Samsunga w stolicy. Nie dalej jak miesiąc temu ruszył sklep firmowy w Szczecinie.
Tak jak w pozostałych sklepach, klienci mogą obejrzeć i sprawdzić w działaniu nowy sprzęt producenta. Znajduje się w nim także punkt serwisowy. Z założenia Brand Stores Samsunga pełnią nie tylko funkcje miejsca sprzedaży. Położone zwykle w uczęszczanych centrach handlowych, są przede wszystkim showroomami, w których goście mogą zapoznać się z nowościami Samsunga i poznać ich możliwości. Dzięki nim marka jest również widoczna w przestrzeni publicznej.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.