Samsung: nowe centrum B2B w Polsce
Koreański producent uruchomił w Warszawie centrum pokazowe dla klientów biznesowych - Samsung Mobile B2B Innovation Center.
W Samsung Mobile B2B Innovation Center będą prezentowane rozwiązania zarówno dla dużych organizacji, jak i MŚP. Są to przede wszystkim technologie mobilne, które mają zastosowanie w takich obszarach jak bezpieczeństwo, służba zdrowia, instytucje finansowe i sektor użyteczności publicznej. Z centrum mogą korzystać także klienci indywidualni.
Mobile B2B Innovation Center usytuowano w biurowcu Warsaw Spire, gdzie znajduje się największe po Korei centrum rozwoju i badań Samsunga na świecie. Dzięki temu ofertę pokazywaną w centrum innowacji będzie można dopasować do konkretnych potrzeb użytkowników albo stworzyć od nowa.
„Chcemy wykorzystać potencjał wynikający z obecności w naszym kraju centrum R&D Samsung. Daje nam to możliwość prezentowania klientom naszych rozwiązań w asyście zaangażowanych w ich tworzenie inżynierów” – tłumaczy Adam Roś, VP of Strategy Samsung Institute of Research and Development Poland.
Jesienią ub.r. Samsung uruchomił w Warszawie nowy showroom dla klientów biznesowych, w którym prezentowane są rozwiązania koreańskiego producenta dla różnych branż. Showroom umożliwia partnerom firmy m.in. aranżację i prezentację oferty przygotowanej dla konkretnego klienta.
Podobne aktualności
Samsung 10-krotnie zwiększył zysk
Poprawa koniunktury na rynku DRAM i NAND podbiła zyski koncernu.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.