W Samsung Mobile B2B Innovation Center będą prezentowane rozwiązania zarówno dla dużych organizacji, jak i MŚP. Są to przede wszystkim technologie mobilne, które mają zastosowanie w takich obszarach jak bezpieczeństwo, służba zdrowia, instytucje finansowe i sektor użyteczności publicznej. Z centrum mogą korzystać także klienci indywidualni. 

Mobile B2B Innovation Center usytuowano w biurowcu Warsaw Spire, gdzie znajduje się największe po Korei centrum rozwoju i badań Samsunga na świecie. Dzięki temu ofertę pokazywaną w centrum innowacji będzie można dopasować do konkretnych potrzeb użytkowników albo stworzyć od nowa. 

„Chcemy wykorzystać potencjał wynikający z obecności w naszym kraju centrum R&D Samsung. Daje nam to możliwość prezentowania klientom naszych rozwiązań w asyście zaangażowanych w ich tworzenie inżynierów” – tłumaczy Adam Roś, VP of Strategy Samsung Institute of Research and Development Poland.

Jesienią ub.r. Samsung uruchomił w Warszawie nowy showroom dla klientów biznesowych, w którym prezentowane są rozwiązania koreańskiego producenta dla różnych branż. Showroom umożliwia partnerom firmy m.in. aranżację i prezentację oferty przygotowanej dla konkretnego klienta.