Samsung B2B Showroom znajduje się przy warszawskiej centrali producenta. Jest przeznaczony wyłącznie dla partnerów i klientów. Można w nim zapoznać się z najnowszą ofertą rozwiązań dla przedsiębiorstw różnych branż oraz dla edukacji, w większości niedostępną w zwykłych sklepach. „Możemy zaprosić tutaj partnera albo klienta i zaprezentować to, co go interesuje, zamiast jeździć i pokazywać to samo w różnych miejscach” – tak przedstawiciele firmy wyjaśniali pomysł na uruchomienie showroomu. Z kolei partner czy użytkownik biznesowy w jednym salonie ma okazję przekonać się, jak funkcjonują rozwiązania Samsunga, przydatne w jego przedsiębiorstwie. Możliwa jest modyfikacja aranżacji, gdy będzie takie życzenie – usłyszeliśmy. Według przedstawicieli firmy czeka już kolejka chętnych do wizyty w showroomie. Salon ma pokazać także, że Samsung mimo swojego zaangażowania na rynku konsumenckim, oferuje całościowe rozwiązania dla biznesu, a nie tylko sprzedaje „pudełka”.

– To wyraźny sygnał podkreślający pozycję Samsunga jako czołowego dostawcy rozwiązań biznesowych oraz wyznacznik kierunku, w którym chcemy podążać, rozwijając kanał sprzedaży B2B. Zyskuje on na znaczeniu i staje się motorem wzrostu firmy –
komentuje uruchomienie showroomu Paweł Ziemiński, Sales Division Director  w Samsungu.

Showroom składa się z ponad 10 sektorów. W każdym z nich rozwiązania nie powtarzają się. Jest m.in. strefa transportu z wyświetlaczami Samsunga i… wodoodpornym telefonem. W „biurze” producent pokazał różnego rodzaju monitory, laptopy i drukarki, z opcją druku bez kabla. W strefie Fast food można zamówić posiłek z pomocą tabletów. Ciekawostką jest strefa mody, w której umieszczono wirtualną przymierzalnię (na monitorze Samsunga sprzężonym z kamerą goście mogą sprawdzić, jak leżą na nich wirtualne ubrania) – oprogramowanie dostarcza firma Arbuzz. Według jej przedstawiciela poszukiwani są klienci w handlu.
 
Ciekawym projektem jest e-klasa – rozwiązanie dla szkół, obejmujące tablicę dotykową, ścianę wideo, tablety dla uczniów. Producent poinformował, że wdrożono już dwie takie e-klasy (w szkołach w Sopocie). Kolejnych kilka projektów jest w toku. Wyposażenie można indywidualnie dobierać (najtańsza wersja e-klasy Samsunga kosztuje ok. 20 tys. zł). Producent zaznacza więc swoją obecność także w tym segmencie rynku. Wdrożeniami zajmują się wyspecjalizowani partnerzy. Prowadzone są również szkolenia dla nauczycieli z nowych technologii Samsunga.

W showroomie ulokowano m.n. VIP-Room, ktory pokazuje możliwości największych monitorów Samsunga (w rozmiarze 75 cali). Zbudowano z nich ścianę wideo. Jest i pokój z pralką sterowaną przez Wi-Fi, samobieżny odkurzacz, kuchenka.

Samsung B2B Showroom znajduje się w budynku New City przy ulicy Marynarskiej 15 w Warszawie.