Samsung: telewizor – monitor dla firm
Samsung Smart Business TV to hybryda telewizora i monitora wielkoformatowego, zaprojektowana dla takich branż jak handel detaliczny i gastronomia.
Urządzenie będzie dostępne w tym kwartale w rozmiarach 40 i 48 cali. Wyposażono je w matrycę LFD, tuner telewizyjny i moduł Wi-Fi. Wśród złącz są HDMI, RGB, USB. W pakiecie znajduje się zestaw do montażu na ścianie. Panel można ustawić także pionowo.
Treści do wyświetlenia można przygotować z pomocą darmowej aplikacji MagicInfo Express, dostępnej na komputery i urządzenia mobilne. Zawiera ona ponad 200 szablonów graficznych dla różnych branż. Prezentację da się przesyłać do Smart Business TV w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Wi-Fi.
Ceny: wersja o przekątnej ekranu 40 cali – 3069 zł, 48 cali – 3689 zł. Gwarancja: 3 lata.
Podobne aktualności
Ponad 2 mln telewizorów do wymiany
Wchodzi nowy standard telewizji naziemnej. Aby z niej korzystać, będzie potrzeba wymiany lub doposażenia sprzętu w ok. 2,3 mln domów.
NEC: nowa seria monitorów medycznych
Producent wprowadza na rynek serię urządzeń NEC MDC (Medical Display Clinical), certyfikowaną do obrazowania diagnostycznego. Pierwszy model wkrótce pojawi się w Polsce.