28 kwietnia 2009 r. APC zorganizowało w Warszawie szkolenie dla resellerów. Producent zaprezentował nowe produkty do zasilania awaryjnego przeznaczone do komputerów osobistych i serwerów, a także rozwiązania do serwerowi i centrów danych. Przedstawiciele APC przedstawili także ofertę dotyczącą pośrednictwa w finansowaniu zakupów dokonywanych przez klientów. Część spotkania poświęcono kwestii skutecznej sprzedaży w okresie spowolnienia gospodarczego. Producent poinformował, że zamierza skoncentrować się na współpracy przede wszystkim z tymi resellerami, którzy stale – nie zaś jedynie od czasu do czasu – sprzedają jego produkty. Nie przewiduje w tym roku znaczących wzrostów sprzedaży. Chce natomiast zwrócić szczególną uwagę na walkę z produktami rozprowadzanymi w Polsce za pośrednictwem szarego kanału. W szkoleniu APC wzięło udział 50 partnerów firmy oraz przedstawiciele wszystkich dystrybutorów produktów tej marki: AB, ABC Daty, Tech Daty, RRC i Veracompu.