Sharp Electronics CEE oraz Arcus podpisały umowę dotyczącą strategicznego partnerstwa. Na jej mocy polski integrator otrzymuje status Strategicznego Partnera Sharp Electronics CEE. Będzie oferować na terenie kraju produkty, oprogramowanie i usługi dostarczane przez japońskiego producenta.

Umowa obejmuje wszystkie kategorie produktowe tj. urządzenia wielofunkcyjne, materiały eksploatacyjne, monitory profesjonalne i interaktywne, terminale POS, komputery z linii dynabook, systemy zarządzania komunikacją, systemy rezerwacji sal, systemy automatyzacji recepcji, systemy zarządzania środowiskiem druku, systemy zarządzania flotą, systemy do skanowania oraz ECM (Enterprise Content Management).

„Partnerstwo z Arcus jest kolejnym ważnym krokiem w realizacji naszej strategii na lata 2018 – 2021, która zakłada nie tylko dywersyfikację naszego biznesu w Polsce oraz Europie Centralnej i Wschodniej, ale także naszych kanałów sprzedaży” - mówi Jacek Klekowski, dyrektor zarządzający Sharp Electronics CEE.

 

3 strategiczne obszary Arcusa

Obecna strategia Arcusa zakłada rozwój oferty w trzech obszarach: zarządzanie obiegiem dokumentu i korespondencją masową, dostarczanie rozwiązań i usług z zakresu telematyki i inteligentnych sieci oraz integrowanie rozwiązań ICT (technologie informacyjno-telekomunikacyjne). Spółka koncentruje się na kompleksowych rozwiązaniach oraz jak zapewnia, pozyskuje nowych klientów z sektora publicznego, korporacyjnego oraz MŚP.

„Dzięki temu strategicznemu aliansowi wzbogaciliśmy ofertę branżową, skierowaną m.in. do sektora edukacyjnego, medycznego i administracji publicznej” - mówi Michał Czeredys, prezes Arcusa.

W kwietniu br. Arcus po 12 latach wyszedł z warszawskiej giełdy, oceniając, że obecność na parkiecie oznacza obecnie większe koszty i obowiązki niż korzyści.


Sharp zwiększa aktywność w kanale sprzedaży

W ramach rozwoju sprzedaży w kanale IT Sharp rozbudowuje dział sprzedaży pośredniej w Polsce.

Niedawno poszerzył umowę dystrybucyjną z Tech Datą o urządzenia drukujące i materiały eksploatacyjne.

Producent nawiązał ponadto współpracę z nowym partnerem serwisowym.