Sieci AB powiększyły się
Liczba punktów sprzedaży w sieciach franczyzowych grupy AB zbliża się do 1,9 tys.
Liczba punktów sprzedaży sieci franczyzowych AB w trzech krajach (Polska, Czechy, Słowacja), sięgnęła 1883 – według danych na koniec czerwca br. W porównaniu z analogicznym okresem ub.r. do współpracy z dystrybutorem dołączyło 118 nowych placówek. Obroty w sieciach franczyzowych grupy AB zwiększyły się o 19 proc. w roku 2018/2019 wobec roku 2017/2018.
Najwięcej resellerów dołączyło jak dotąd do dystrybutora w sieci Alsen – w końcu czerwca br. było ich 403.
Szczególnie dynamicznie rośnie sieć Kakto – liczba punktów sprzedaży zwiększyła się o 15 proc., do 278, a obroty poszły w górę o 50 proc. w II kw. 2019 r.
W Polsce działa jeszcze sieć z zabawkami – Wyspa Szkrabów.
Poza Polską największe sieci franczyzowe AB to oferujące komputery i inny sprzęt IT oraz elektronikę sklepy Comfor (201 w Czechach i 83 na Słowacji) i Triline (179 i 51), a także specjalizujący się w sprzęcie mobilnym Digimax (189 punktów sprzedaży w Czechach).
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.