Skype zintegrowany z Office Online
Microsoft udostępnił komunikator w ramach internetowych aplikacji Office’a - Word oraz PowerPoint. Nowa opcja ma ułatwić współpracę użytkownikom programów.
Użytkownicy Office Online będą mogli korzystać ze Skype’a w czasie pracy nad dokumentami. Udostępniono także czat grupowy, dzięki temu w celu wymiany informacji nie będzie konieczne pisanie długich e-maili, co ma ułatwić i przyspieszyć pracę.
Aby używać komunikatora dla Office Online potrzebne jest konto Microsoftu. Można również powiązać konta Microsoftu i Skype’a.
Dostęp do Skype’a w Office Online to kolejne poszerzenie zakresu połączonych usług. W tym roku Skype zintegrowano z Outlookiem i usługą OneDrive. Wprowadzając nową opcję w internetowym pakiecie biurowym, Microsoft apeluje do użytkowników o przekazywanie opinii na jego temat. Wygląda na to, że podobnie jak w przypadku nowego Windowsa firma zamierza rozwijać produkt licząc się ze zdaniem zwykłych enduserów.
Podobne aktualności
Microsoft zainwestuje 1,5 mld dol. w firmę AI
To może być przykład, jak amerykańskie firmy próbują odciągnąć inne kraje od chińskiej technologii.
Pilna dyrektywa w związku z naruszeniem poczty e-mail Microsoftu
Amerykańska agencja CISA potwierdza kradzież e-maili przez rosyjską gruoę i nakazuje podmiotom rządowym natychmiastowe działania.
240 zł/PC za aktualizację Windows 10
Microsoft podał cenę za wsparcie dla Windows 10 po 14 października 2025 r.