Zmiany mają na celu poprawę pozycji SonicWALLa w polskim kanale dystrybucyjnym, za który odpowiada RRC – autoryzowany dystrybutor marki w Polsce. 

W myśl nowych zapisów każdy partner, który sprzeda produkty SonicWALLa o wartości 1 tys. dol., otrzyma bonus w wysokości 50 dol. na działania marketingowe w następnym kwartale. Każde kolejne 1 tys. dol. to 50 dol. bonifikaty. Kwota będzie rozliczana przez dystrybutora po zakończeniu transakcji, które wcześniej zostały zaakceptowane przez SonicWALLa. W ramach programu producent będzie organizował prezentacje marketingowe. Warunkiem jest m.in. jednoczesne uczestnictwo w wydarzeniu co najmniej trzech klientów (użytkowników końcowych).

Jak zapewnia Marcin Makowiecki, Security Business Unit Manager w RRC Poland, przy sprzedaży do klientów z takich segmentów rynku, jak administracja rządowa, edukacja i służba zdrowia, integratorzy mogą liczyć na dodatkowy, 10-procentowy upust.

Pozostałe założenia programu partnerskiego SonicWALLa nie uległy zmianie. Upusty pozostały na tych samych poziomach, co poprzednio. A zatem partner niezarejestrowany może liczyć na 9 pro. zniżki, zarejestrowany na 15-procentowy upust, Srebrny na 21 proc. bonusu, zaś Złoty otrzymuje niezmiennie 26-procentową zniżkę.