Na początek swojego roku finansowego (zaczął się 1 kwietnia br.) Sony wypracowało zysk w wysokości 676 mln dol. wobec 262 mln dol. rok wcześniej, mimo że przychody pozostały na podobnym poziomie co w II kw. 2014 r. (14,82 mld dol., spadek o 0,1 proc.).

W porównaniu z analogicznym kwartałem przed rokiem Sony sprzedało o 11 proc. więcej konsol PlayStation4 (3 mln szt.). Firma dostarczyła natomiast na rynek niemal o jedną czwartą (23 proc.) mniej smartfonów, tj. 7,2 mln szt. Obniżono prognozę sprzedaży tych urządzeń w całym roku finansowym do 27 mln z 30 mln. W roku finansowym 2014 Sony sprzedało 39 mln smartfonów. W II kw. spadki odnotowano także w przypadku telewizorów i aparatów cyfrowych.

Według prognozy Sony w całym roku finansowym 2015 (zakończy się 31 marca 2016 r.) przychody wyniosą 63,2 mld dol., o 3,8 proc. mniej niż w ub.r. Firma liczy na 1,1 mld dol. zysku. Miniony rok zamknął się stratą wielkości 1,27 mld dol.